سرعت اینترنت ژاپن به بالاترین سرعت ثبت شده رسید !

سرعت اینترنت ژاپن به بالاترین سرعت ثبت شده رسید !

ژاپن توانست با سرعت اعجاب انگیز یک پتابایت بر ثانیه تبادل اطلاعات کند.

سرعت اینترنت ژاپن

سرعت اینترنت ژاپن ! در حالی که ما در خانه هایمان هنوز یک اینترنت 16 مگابایتی واقعی نداریم به نظر می رسد که ژاپن چند قدمی از ما جلوتر است. نه تنها از ما بلکه از جهان !

ژاپن در سرعت تبادل اطلاعات روی خط نوری رکوردی جدید ثبت کرد و برای اولین بار در دنیا مهندسان ژاپنی توانستند به سرعت انتقال اطلاعات یک پتا بایت بر ثانیه رسیدند که برابر است با صد هزار برابر پر سرعت ترین اینترنت ها در دنیا . محققان مؤسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن این موفقیت را که با یک فیبر نوری سفارشی چند هسته ای  در فاصله 51 کیلومتری این سرعت را تست نمایند و قابل ذکر است که این تکنولوژی در دنیای واقعی هم کاملا قابل اجرا می باشد.

اگر هنوز این سرعت اینترنت ژاپن برای شما قابل درک نیست می توانیم چند مثال بزنیم . ما می توانیم 10 میلیون پخش آنلاین 8K با این سرعت داشته باشیم. که میتواند پخش زنده اینترنتی را در گوشه کنار دنیا با بهترین کیفیت برای ما به ارمغان بیاورد. این سرعت مانند این است که با سرعت 185.396 کیلومتر در ثانیه حرکت کنیم ، یا اینکه 127.500 گیگابایت اطلاعات را در هر ثانیه انتقال بدهیم .

ژاپن یکی از کشور های پیشرو در ضمینه تکنولوژیست که  بسیاری از شرکت های بزرگ تکنولوژی از قبیل سونی در آن فعالیت می کنند

البته به گفته یکی از مدیران اینتل ما فاصله زیادی با اینکه بتوانیم از این تکنولوژی به صورت عموم برای کاربران استفاده کنیم داریم.

نوین استوک عرضه انواع لپ تاپ استوک ، مانیتور استوک و کیس استوک با بهترین کیفیت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در واتس آپ تماس بگیرید