آیا لپ تاپ استوک بخریم
آیا لپ تاپ استوک بخریم یا خیر

در این مقاله به بررسی اینکه آیا لپ تاپ استوک بخریم یا خیر می پردازیم!

آیا لپ تاپ استوک بخریم؟ اگر برای کاهش هزینه خرید لپ تاپ بعدی خود تلاش می کنید ، خرید یک لپ تاپ استوک را مد نظر قرار دهید. ممکن است شما بروزترین و بهترین محصولات استوک پیدا نکنید. اما می توانید یک لپ تاپ قوی با کارایی بالاتر و هزینه کمتر که به تازگی از خط تولید خارج می شود تهیه کنید.

از آنجایی که میتوان انتظار داشت در خرید لپ تاپ های استوک نکاتی است که باید به آنها توجه کرد. ما برای کمک به شما برای تصمیم گیری اینکه آیا لپ تاپ استوک بخرید یا خیر نکاتی را جمع آوری کرده ایم.

آیا هزینه کمتر باعث می شود؛ دستگاهی با کارایی کمتر و باطری خراب بخرید ؟

خرید یک لپ تاپ استوک بر اساس مدل دستگاه و یا جایی که شما خرید می کنید می تواند پول زیادی برای شما ذخیره کند. ولی توجه کنید که شما آخرین مدل لپ تاپ ها را نمی توانید بصورت استوک بخرید. مگر اینکه مدلی که می خرید از دستگاه هایی باشد که 6 ماه یا بیشتر در فروشگاه بوده. و به فروش نرسیده است و به صورت استوک به فروشگاه های استوک فرستاده شده است.

بخاطر اینکه اپل لپ تاپ های برگشتی خود را تعمیر نمی کند فقط دستگاه هایی که به فروش نرفته اند را به صورت استوک عرضه می کند. سال تولید به خاطر کارایی ، عمر باطری و نسل وای فای لپ تاپ مهم است.

لپ تاپ های استوک از کجا می آیند؟

لپ تاپ های استوک از جاهای مختلفی می آیند از جمله کمپانی هایی که لپ تاپ های کارکرده و یا تاریخ گذشته در انبار های خود را به فروش می گذارند. آیا لپ تاپ استوک بخریم ؟

در خارج از ایران قوانین سر سختی برای مرجوعی محصول وجود دارد مثلا شما یک مدل لپ تاپ می خرید و با آن کار میکنید و به این نتیجه می رسید که مدل مناسبی برای شما نیست. شما تا چند روز فرصت مرجوع کردن کالا را دارید. این دستگاه های مرجوعی دیگر به چرخه فروش در فروشگاه بر نمی گردند و به صورت استوک برای فروش عرضه می شوند. یک سری دستگاه ها هم در فروشگاه می ماند و فروش نمی رود و مدل های جدید تر وارد بازار می شود. این دستگاه ها نیز به صورت استوک عرضه می شوند.

تفاوت بین استوک و دست دوم چیست ؟

معمولا دستگاه های دست دوم کاربری خانگی داشته و توسط کاربر ایرانی استفاده شده است ازینرو امکان خرابی و قیمت بالا نسبت به مشخصات و همچنین عدم پاسخگویی فروشنده پس از خرید را دارا می باشد.

ولی لپ تاپ های استوک به صورت سری و مستقیم از کشور خارجی وارد می شوند و قبل از فروش هارد و باطری آنها نو می شود و معمولا گرید A ، مدل های مستحکم و کم کار می باشند.

هنگام خرید از فروشگاه نوین استوک سخت افزار محصولات استوک بصورت دقیق تست و بررسی می شود و از تعمیری نبودن آن اطمینان حاصل می شود، همچنین با توجه به ضمانت یک ماهه و امکان خرید حضوری و خدمات پس از فروش نامحدود خرید از طریق حضور در فروشگاه و ارسال نیز وجود دارد.

انواع لپ تاپ استوک بر اساس معروف ترین برند ها:

در نهایت پاسخ سوال آیا لپ تاپ استوک بخریم یا خیر، برای افرادی که به دنبال صرفه اقتصادی در خرید خود هستند، بله است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره خرید لپ تاپ استوک و عکس ها و مدلهای بیشتر در واتس آپ و تلگرام با ما با شماره 09301001107 در ارتباط باشید.